szabcsee 2010.01.04. 15:48

Neocube ITT

Neocube rendelés, vásárlás

neocube

Jelenleg nem lehet Neocube-ot rendelni az oldalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://neocube.blog.hu/api/trackback/id/tr351645398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fózi 2010.03.21. 01:38:00

Heló!
Egyszer kaptam e-mailben ilyen videót,ahogy ez a neocube működik,lenyűgözött,azóta keresek valahol jó áron.Nem igazán értek ezekhez a blogokhoz,kérlek vedd fel velem a kapcsolatot ,hogy tudjunk beszélni.E-mail és msn címem:zsofi0816@freemail.hu
Meg hogy akkor tényleg beszéljük meg hogyan tudnád elküldeni,én meg a pénzt.Vegyél fel,légyszives,vagy írj.Nem értek az interneten fizetéshez,segíts kérlek,biztosra akarok menni,volt már h pofára estem.Előre is köszönöm.

vasii 2010.05.21. 09:47:26

hali!
fekete vagy arany lesz vmikor?
köszi

champace 2012.04.17. 12:27:31

Szevasztok!!!! Én is rengeteg videót láttam!!! Több vebshopban is láttam különböző árakon. szeretném ha segítenétek nekem. mennyi az a pénz ami nem sok 1 216os kezdő csomagért? ha van esetleg valakinek és megtudunk egyezni az árban az jelezzen! köszönettel!! Champace!!!!
süti beállítások módosítása